Godmorgon

Gogmorgon på er alla! :)
Idag känner jag att jag har en väldigt bra morgon, annars brukar mina dagar börja med stress, stress, stress, men inte idag. Somnade vid kanske halv tolv igår efter att ha sett reprisen av Andra avenyn på 24an. Sen gick jag upp vid sju i morse. Har så sjukt ont i halsen... så sitter här med en kopp te med halstablett och hounung i, det är verkligen skööönt för halsen.

Idag blir det Matte, musik, svenska och so. Sen blir det konfirmation efter skolan! Jobbigt, men vi ska vara uppe vid skolan idag och kolla på någon film eller vad det var! Nästa torsdag blir det Västerås med konfan! Det blir la kul!

Jag längtar fortfarande till Lördag!:D FEKKE, FEKKE, FEKKE! :D:D:D ska till Örebro på dagen med mamma också!

Nu ska jag sminka mig, fixa håret(som är fuuuult:() och sedan blir det att gå till skolan!

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0