GLAD PÅSK ALLA!!!!!!!!!

Godmorgon, och glad påsk på er, för idag är det påskafton. hahha, idag blir det att äta hos mormor vid två tiden typ, sen ska jag vara med Erika senare i kväll! fett nice.

Igår så ja, när Frida kom hitså drog vi ut på byn, sen gick vi hem till Marion och väntade på att hon skulle bli klar. Så drog vi ut igen, gick till ica och köpte cola och glass. Sen satt vi vid scenen på malmtorget och chillade ^^ Typ dampade på varandra hahah xD Sen gick vi till Marion, för hon skulle hämta grejer eftersom hon skulle sova hos mig sen. Så drog vi till Morgan en stund. aah, så gick vi ut sen igen, köpte en pizza och delade på.Så sen köpte vi en pizza till morgan för han ville ha en, så vi gick ner med den till honom. så blev de en massa tjafs å skit.......

ah, sen prata ja med Emma........ orka att hon ljuger hela tiden.
Såå sa hon massa som gjorde att ja va tvungen att prata med Amar, så ja träffa honom och så prata vi om de hon sagt och ja fick liksom kolla igenom hans inkorg på mobilen, och ja tror inte de stämmer direkt. ååh. så nu är allt okej mellan honom och mig iaf! :D <33

Sen så var jag och Marion ute en stund, och frida drog till morgan fast hon lovat oss........ orka.

aah, så vakna ja vid nio i morse att de va as varmt, så öppnade fönstret, men så kände ja att ja hade as ont i halsen och jävlit förskyld. ååååååååååh.. orka de. så försökte ja somna om, men de gick inte, hehe så de blev datan ist. Marion sover fortfarande, gullli <333333
hehe..
nu ska ja gå ner till madde och mamma ;:D

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jg ska låtadig vara men nä jag läste din blogg blev jag faktiskt ledssen för nu vet jag att detta kommer att spridas på skolan... å du förstår nog inte vad han gjort mot mig.... men men.. om jag ljuger så visst, då gör jag väl det då !



KK- kåtbocks kåtis



Men men visst. Ville bara få detta sagt för det är förjävligt när detta blev såhär missuppfattat & så ska det spridas ut på skolan... "/ För det är väl det det kommer göra...

2009-04-13 @ 11:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0