godmorgon

Första gången jag gick upp i tid på vääääääääldigt länge, fett skönt. Har duschat och fixat håret, så nu ska ja bara sminka mig, sen iväg till skolhelvetet. Asså ja är så jävla trött på skolan så det finns fan inte. Har ingen lust att lägga ner tid på prov och sånt längre. Hej dåliga betyg!

Igår blev det i alla fall att kolla på Astrid när hon sjöng i aulan, hon sjöng "i have a dream" med abba. SÅ JÄVLA BRA:D:D<3 Hon äger, ihihi ;D Sen efter så gick ja hem ett tag, sen gick ja åh träffa amar<3 jao, det var de ja gjorde. ;D

Idag är det dåligt väder :(:(:(:(:( fan. Iaf så går jag til tre idag, fett segt. JAG HATAR ONSDAGAR!!!! såå segt. Liksom, svenska, fysik, so, eneglska och idrott. Hur kul låter de? Okej idrott är ganska kul, men resten. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!

well well.. Nu ska ja sminka mig ;D

Puss hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0