godmorgon

Idag var jag faktist duktig på att gå upp i tid, trots att det har varit lov, vilket betyder att på loven kan man sova huuur länge man vill, så det brukar bli lite problems för mig att vända om från att vakna typ tolv till att gå upp halv sju. Men nej det gick så bra så.
Har duschat , fönat håret, och sättit på mig kläder så nu är det bara sminkningen som fattas. Och ska platta håret också sen kan jag gå till skolan! Börjar om 50 min så det ärr luuuuugnt! Men det brukar ändå bli väldigt stressigt, trots god tid. Men det beror nog på att jag kommer börja göra mig i ordning i sista minut. haha.

Jag funderar starkt på att ha utsläppt hår idag, men jag vet inte. Har haft uppsatt ända sen jag klippte mig, och det var snart en månad sen, men jag ogillar det så. Eller jo jag har haft det utsläppt två gånger sen dess. Asså när jag vissat mig ute, det var på den där filmkonserten i skolan, då Astrid sjöng. Sen någondag på lovet, den där varma dagen då vi åkte limmo. Men då hade jag det typ utsläppt en timme, sen satt jag upp det igen. Jag vet inte, men jag trivs inte i min frisyr, och som många säger om jag inte har det utsläppt så kommer jag aldrig vänja mig, men och? Det är väl inget fel på uppsatt hår. Och det är fan skönt också, det tar inte lika lång tid att fixa håret heller. Så jag kör nog på det ett tag till i alla fall!

Jag är tråkig som aldrig lägger ut bilder, eller hur? Men jag har ju ingen kamera, och jag har ingen aning om vart min usb sladd till mobilen är så det blir lite svårt. Jag tror nästan syster har den, men kan lägga in lite mobil bilder sen när jag hittat sladden, det blir väl bra! ;D

NU ska jag sminka mig!
så hööj! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0