"Grillning" igår

Jag är verkligen skit dålig på att blogga såhär under lovet, men vet ni varför? Jo, jag har bättre för mig än att sitta vid datorn :D

Igår var det grillning då^^ Eller ah, det blev ju inte så mycket sånt direkt. hahha xD
Ah men iaf, så igår så var jag hemma hela dan typ, klockan 18 träffade jag Emma och pratade med henne en liten stund, sen gick jag till Erika:) Väntade på att hon skulle göra sig klar, så gick vi till alex pappa, där Alex, Sofia och Samuel va. Sen gick vi till Ica, köpte cola och sprite. Och sen gick vi till vattentornsbacken där vi hade planerat att grilla och så. Det var väl lite folk där, kanske 15 st? ah, vi fick våra öl och så sen var vi där en stund. Sen gick jag och Erika till församlingshemmet för att möta ställdalarna^^ och så sprang  ja hem och tog alvedon för ja hade piss ont i huvet. Sen gick vi upp och hämtade våra grejer och fick skjuts på moppe ner till rs där det var massa folk. haha xD  Sen kom ääälskling <33
Så satt vi väl där vid rs ett tag sen gick ja och amar, så träffade vi syster och Marion:D så vi va med dom. Sen så träffade ja erika igen, som var ganska sur på mig eftersom jag dissat henne hela kvällen. Men de löste sig snabbt. Sen var marion med oss. Och så typ var vi bara ute tills typ tolv. Så sov iaf Marion och Erika hos mig.

Idag så blir det att va med Erika och MArion <3 fett nice, jao.

Och jag är uppe väldigt tidigt idag, jo jag hade en tid hos doktorn klockan 08.20. Har ju haft massa ledbesvär och så. Men han trodde det berodde på att jag var förskyld, ja vi får la se. Tog sånt där äckligt halsprov och blodprov, men allt var bra så. Mmm..

Nu väntar jag på att erika och marion ska vakna! :D

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fin header :D :)

2009-04-17 @ 20:06:05
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0