hej

Nu känner jag mig betydligt mycket piggare än vad jag gjort dom två förgående dagarna. Känns bra, känns bra. Dock är jag fortfarande förskyld och har ont i lederna... usch! Men jag är glad över att jag är pigg ia, för var så jävla trött igår att jag somnade typ direkt ja kom hem från skolan och sov i typ nåra timmar.

Men iaf, onsdag idag! jaaag haaaaaaaaatar onsdagar. Tråkiga lektioner och en lång dag i skolan. Hade faktist tänkt att stanna hemma idag, men jag är duktig och går till skolan som vanligt. Har bara varit borta 2-3 dagar sen åttan började. Sjuk två dagar och ledig en. Asså jag blir typ aldrig sjuk, och när jag väl är det så är jag bara sjukt i typ en dag. Okej, det händer ju att jag blir förskyld, men ah jag går ju till skolan iaf.

Nu ska jag fixa håret, och sminka mig sen går jag iväg till skolan. Puss på er <3


jag saknar sommaren 2008 <3
och jag saknar darin fansen <3

Kommentarer
Postat av: Py

jag saknar också<3

2009-04-23 @ 19:57:27
Postat av: Bam Bam

Åååh vad jag saknar er <333333333

2009-05-02 @ 15:55:13
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0