Helluuuu

Shooo! ;D gud vad jag har blivit seg på att blogga.. -.-
Men det har varit så fint väder ute, och har absolut inte haft någon lust med att sitta inne vid datorn:P hehe.

Så vi tar det som hänt sen sist. I Lördags var det bara TRÅÅK!! var hemma hos pappa, och det blev att jag bara var hemma. Sen i söndags, blev det samma. Hemma hela dan, sen till mamma vid halv sju. Så gjorde ja inge mer. haha kul liv man har -.- .
I går var det skola då, helt okej. Efter skolan var jag med syster först. Vi gick en promenad och pratade en massa. Sen hängde ja med hem till henne och så. Sen drog ja och var med älsklings marion<3 Vi var ute, typ pratade och hade det skoj. HAHAH xD Sen gick jag till Mogge å frida för att hämta lite saker, men dom var inte hemma så ja gick därifrån, sen så träffade jag på amar<3 Men ja skulle typ hem för hade vart ute hela dagen, och skulle äta åså. Så han tog sällskap med mig hem.
 Så när ja kom hem orkade ja inte göra nån mat i alla fall, så ja tog en macka bara sen kolla ja på tv hela kvällen. hehhe :P

Så idag var det skolan då, bild, spanska, no och so. seeegt, men kul på rasterna och så.
Efter skolan gick ja till Frida, hjälpte henne lite med tvätten, sen drog vi upp på byn en sväng, haha hängde bara liksom. Sen gick ja med henne ner igen.
Så vid fem tiden hade jag utvecklingssamtal. ja suger i allt. orka........................................ men ja orkar inte bry mig, fel inställning ja vet men ja pallar inte. Kommer få g i allt, men har nya framtidsplaner så det räcker med betygen ja har tror ja. Så nu ska ja snart upp till aulan och kolla när astrid sjunger<33 Hon är sjukt bra asså:O :D:D:D

Så ciaaaaaaaaaaao. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0