Hemma från skolan

Tjenare, idag mår jag lite bättre. Känner mig fortfarande lite depp såhär men ja de funkar.
Struntade i skolan idag, orkade inte. Sov till typ halv tolv istället, fett skönt!
Men måste gå dit imorgon för jag har fucking fysik prov-.-

Idag blir det bara slapp dag, i think. Funderar på att ta en sväng till solariumet och sola, men jag får se hur jag gör.

Och en till sak, jag saknar Darin, och alla Darin fans, jag saknar känslan av att köa, att se Darin på scenen och att få träffa honom, att krama honom, att stå där brevid honom medans någon tar ett kort av oss. ååååh, ge mig december igen!!!!!!!!! Då jag såg honom hela 7 gånger, det var heeelt underbart. <3<3<3<3<3
Har faktist inte saknat honom så mkt,  men nu gör jag det, som fan!!!
Åhh, ge mig 21 maj nu, och 29 maj..
MALMÖ och GÄVLE<3<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0