Onsdag

Nu är det bara en dag kvar i skolan, sen blir det lååång helg. åh, fett skönt kan man väl säga. Dock flyttar ju Marion till Stockholm på fredag, och som många av er nog har förstått så är Marion min  bästa vän, så det kommer bli sjukt jobbigt:( Men får träffa henne om tre veckor igen då jag åker till Stockholm, eller ja, jag ska ju till Malmö och vi tar tåget från Stockholm, så på fredagen den 22 när vi kommer tillbaka till Stockholm stannar jag hos Marion över helgen, sen så kommer Marion hit, till Kopparbergpå Skolavslutningen, så jag tror att det kommer bli bra med våran kontakt och så<3 Men jag kommer ju inte klara mig utan henne, seriöst! :(:( Älskar dig gumman, och du vet att jag finns här 24/7 <3<3<3<3<3
<33

Jag har försökt få tag på mina kära syster i typ en och en halv timme, men hennes mobil är avstängd. Och det är ingen hemma hos Morgan, så jag har ingen aning om vart hon är. Meningen är ju att hon och jag ska gå till pappa och ge mat till husdjuren nu när pappa och Mailis är bortresta. Men ja det går ju inte så bra när jag inte vet vart hon är.

Förövrigt så var väl skolan okej, det är väl aldrig riktigt kul men ja. Hade fysik prov idag, kan ju säga att det gick åt helvete, och jag menar det. Tror nog inte att jag har klarat de. Blir överlycklig om jag får g på det, men det blir väl omprov.

Nu fick jag tag i Frida, hon har redan vart i Kolheden, så då blir det inte att gå dit något.

Nu ska jag plugga, sen så ska jag nog träffa Amar<3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0