Onsdagen

Ska snart sova hade jag tänkt mig, men skriver några rader först.
Onsdag vare idag då, ganska segt, men jag var pigg idag som jag inte vart de två förgående dagarna.
Var i skolan då:
Svenska: gjorde ordförståelseövningar.
no: lyssnade på Keke som berättade om massa -.-
so: fick ut våra geografiböcker.
engelska: nått test, fatta inte mkt som vanligt:( ja suger på engelska.
idrott: typ badminton, pingis och tennis. helt okej.

Efter skolan gick ja hem, tog de lugnt, satt vi datorn en stund. sen efter maten gick jag ut med frida och gick. Vi ner förbri Bånghammar sen runt där upp till kopparberg sen runt finnhyttan! känns bra, känns bra :D Sen har ja inte gjort så mkt mer idag.

Imorgon blir det konfa, sen va med älskling<3

puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0