Sista dagen på lovet :(

Sista dagen på lovet idag, det känns inte sådär jätte bra om man säger så.
Igår var jag med Marion och Frida, det blev grillning, men det var så sjukt kallt igår så vi var inte vid grillplatsen sådär jätte länge utan drog hem, sen ut igen. Kvällen var väl helt okej, inget speciellt men alltid roligt att umgås med mina favorit tjejer!

Idag är det söndag och jag ska till min stora syster Anki som bor i Sköllersta, en bit utanför Örebro. Ska väl bli kul, men är lite sur på Frida nu som inte ska med längre, för att hon är "sjuk". Sure. Aja men åker om typ en timme så ska snart göra mig i ordning hade jag tänkt mig. Men usch för att sitta i en bil i ca en timme, jag blir ju jämt så åksjuk, så det är ju mindre kul.

Jag är fortafarande förskyld som jag varit under hela lovet,det är väldigt jobbigt. Och mina ledbesvär är kvar, och det blir värre må jag säga. Har ont i handlederna, armarna, höfterna, benen och i käkarna. Jag borde nog egentligen bara vila ut så blir det nog bättre. Men jag vill göra saker hela tiden och har svårt för att ta det lugnt och sitta stilla.

Nu har jag inte tid att skriva något mer, hoppas ni har haft ett lika roligt lov som jag har haft! Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0