tjo

Långfredagen idag då ;P

Jag börjar med att berätta från gårdagen! Först så typ var jag med Frida och Marion i Kopparberg, typ hängde på byn, heheh xD Jag struntade i att gå till kyrkan också, ååh ja är sämst :SIaf sen drog vi till pappsen alla tre, där blev det lite flumm x) hehhe, typ dansade till fjortis musik och massa, haha frida och marion var fett dryga ett tag^^ Sen så gick vi å la oss vid halv ett typ, jag och Marion delade på min säng, å det var fett trångt, haha, iaf så prata vi typ tills två eller något innan vi sommnade.
Och så vakna ja vid halv sju då både jag och Marion hade glömt att stänga av alarmet på mobilen, ååhåhåh cp^^ Men ja sommna om ofc, men vid nio typ så prata frida värsta högt i telefon med Morgan, så då blev man väckt av det, gick å sa åt henne men hon lyssna typ inte. så kunde ja inte somna om så gick upp och kollade på djävulen bär prada. så kom Marion upp etter ett tag oxå. Så det blev slappt typ fram tills klockan ett då vi åkte hem :)

Så när jag kom till mamma, så var syster madde här ;D så har ja typ inte gjort nått mer, duschat och så. Så nu väntar jag på att Marion ska ringa mig och att frida ska komma hem från kolheden, så blire att va med dom resten av dagen ;D niiiiiice!

Puss på er och glad påsk! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0