niice lov

Hej, hur är erat påsklov? mitt äääger! hahah xD

Har vart med Erika sedan lördags! :D I lördags så var vi ute typ hela dagen, asså det blev mkt prat eftersom jag Och erika inte träffats på typ två veckor. Ah iaf så var vi hemma hos Morgans mamma en stund, haha xD ja skulle hämta min jacka för syster hade lånat den, men vi blev kvar där en stund. Sen träffa vi lite folk och så som vi var med en stund, sen drog vi hem till Erika, sen ut igen. Då va vi med Amar ett tag innan vi drog hem till mig och sov där.

Söndagen var lätt bäst:D Det började med att jag och Erika vaknade vid typ 11 eller något sånt, chillade tills typ halv ett då gick vi hem till Erika för att hon skulle äta. Sen drog vi till lådan och köpte hårfärg, sen färgade vi håret på varandra! Erika rött och ja blekte de ännu mer. det börjar bli bra faktist. Iaf sen så duschade vi, fixa håret och sminkade oss innan vi drog ut, då var klockan typ fyra. Vi drog till rs där sofia och alex å massa folk va. Dom skulle äta pizza men vi satt oss där iaf. Sen blev de lite kul ahhahahah xD ja drog hem och åt sen gick vi till taket vid kopparbergsskolan där sofia och alex va, sen kom det massa folk dit typ. haha xD Så gick vi hem till Erika för att gå på toa, hahha xD ah sen så chillade ja och Erika på nån bänk vid kopparbergsskolan, så kom ramo och simon så vi hängde med dom. Sen så ah kom emma och snacka med oss och vi drog upp till rs sen typ där alla va typ. Så aah träffade älsklingen typ där sen <3
Så han var med oss resten av kvällen sen :D
Ah så typ alla cyklade runt, utom ja och amar som gick, hahah xD fett störda vi blev på alla för dom ba åkte runt överallt och vi gick efter, aah inte hela tiden då men ahh. Vi hängde typ överallt med massa folk, det gick och kom typ folk hela tiden så ah. Sen hängde erika och amar med hem till mig och ja bytte om lite och hämta min jacka för de va as kallt ute. Så va alla vid tingshuset så vi satt oss där, och då skulle dom visst till scenen, men jag och amar stannde kvar där, så satt vi där i några timmar typ, aah erika och robin kom dit efter ett tag oxå. Så det blev massa prat och skratt xD haha
jag älskar min baby<333333
blev lite bråk och så mellan erika och amar men.. hahhaha xD fast de va på skoj, men erika blev as sur sen.
ah, sen drog vi hem och somnade typ ett elr nå.

Idag har de vart segt. ba vart hemma och hemma hos erika, vii va ute en stund men de va dött ^^
Erika skulle till stefan och äta, så ja är själv nu^^ Men ja ska till pappsen och äta vid 17.00.
Sen i kväll blir det antingen ställdalen eller byn, vi får la se! hahh xD

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0