Nice kväll ;D

Hej :) Det var faktist helt okej i skolan idag!
Spanska: Eftersom vi var "trötta" och kom hem "sent" från Västerrås igår, fick vi sitta vid datorn och göra va vi ville ;D fett nice!
Syslöjd: Gjorde klart min Darin t-shirt, den blev väl ganska snygg. Asså kanske skulle vart mer u-ringad eller nått:P haha^^ Sen satt jag vid datorn.
matte: Proov, gick bajs dåligt! 16/20. fan nu kommer ja säkert sänka mitt betyg i matte:(
engelska: gick en promenad ;D
mentorstid: vi hoppade hopprep xD haha^^

Sen vart det att dra hem. inte göra så mycket. Har pratat med Emma nu, och vi har rett ut allt nu så nu vet jag precis hur det ligger till.  så allt är nice nu. känns bra det! :D

Vid nio gick ja ut och träffa Amar<3 Vi gick runt lite och sen var vi vid gårn en liiten stund också. Sen satt vi på taket vid kopparbergskolan typ as länge ;) <3  aah, nice vare iaf, älskar min baby <333333

nu är ja trött och fuderar på att soova;D haha xD

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0