.

rätt chill dag ialla fall nästan. de va skola sen hem, var med hem till syster. Sen ut med Erika, Alex, Ramo och Peshro. Vi gjorde typ inget spec. Sen så drog Ramo och sen Peshro då gick vi hem till Alex pappa och hämta hennes cykel, sen till Zaras och åt kebabrulle. gott, men orkade ba halva typ. Iaf sen upp på byn, köpte cola och tuggummi. Sen drog Erika och Alex, så gick ja hem tog alvedon och gick ner till Frida och Morgan och hämta min usb sladd.
Sen var jag ute i typ två timmar, helt själv. satt bara och tänkte. Rätt skönt, men det gjorde att jag blev depp och är de fortfarande.
jag skiter iaf i skolan imorgon. Jag vill inte gå dit. jag har ingen lust, jag vill inte göra någonting just nu. uhu. ja mår inge bra, vet inte varför men känner mig helt nere. Mår skit helt enkelt, inget kan göra mig glad just nu, inget. jag känner ingen livsglädje just nu. Seriöst, det är längesedan ja kände såhär. hoppas de är bättre imorgon. men jag vill inte sova. ja vill inte vara vaken, jag vill bara försvinna. och jag saknar min baby hela tiden när vi inte är med varandra. jobbit de med.
Och på fredag flyttar min bästa vän :(:(:(:( fyfan,  ja kommer inte klara de. hon är mitt allt, seriöst. jah klarar mig inte utan henne. det är den ända ja litar på till 110% hon är liksom den som finns där 24/7. ja vill inte ja vill inte ja vill inte....... mitt liv kommer suga kuk utan dig. åhåhååhåhåhååhh.......... :'(
på torsdag är de valborg, ja vill supa men ja har inte ens nått att dricka. sista dagen med marion de.

nu ska ja typ gå och dö elr nått. hejdå.

Kommentarer
Postat av: marion

gmN. >: ÄLSKAR DIG <3

2009-04-28 @ 18:29:34
URL: http://marionwagby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0