baby boo

Nu är utväxten borta! jag är faktist ganska så nöjd måste jag säga. Men det blev lite gula nyanser i hårbotten. Men som tur var så hade jag lite silver schampoo kar ändå. Så nu är det inte lika mycket, lite bara. Som kommer gå bort av silver schampo. Och det får jag av Dea i morgon. Hade tänkt lägga ut bild på resultaten men jag hittar inte usb-sladden. "/ men kanske kommer in senare ikväll!
Fixade även prao plats idag. Jag och Dea gick in till Sonia så fick vi välja mellan vårdcentralen, Garhytteskolan eller Kopparbergs bryggeri. Både jag och Dea ska vara på vårdcentralen i två veckor. Haha, vi får se hur det blir.

Nu ska jag göra engelska läxan. Gud vad jag är seg. Sen måste jag öva på spanskan också. Båda är tills i morgon. Bra jobbat Anna...






Like no one, you take the pain away. Like the sun lighting up my everyday. You are the sun, the only one! <3

Kommentarer
Postat av: DEAAAAAAAAAA

Jag älskar dig. <3

2009-08-27 @ 22:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0