första dagen i nian

Nu är sommarlovet slut, idag blev det att gå upp tidigt och sedan iväg till skolan. Första dagarna brukar oftast vara lite spännande och så är det ju roligt att träffa alla. Det började med att alla 8:or och 9:or samlades i aulan och lyssnade på rektorn som snackade lite och sen presenterade hon våran nya musiklärare, Daniel. Och i år är det nya klasser i niorna eftersom en klass ska va musikprofil. Jag valde att gå i vanlig klass eftersom jag hellre vill satsa på dom övriga ämena och få bättre betyg. Sen räcker det med den musik vi har tycker jag. Så det känns lite konstigt att dom gjort om alla klasser nu när vi gått 2 år tillsammans, men jag tycker faktist att det är nice. Som tur är har jag ju både Dea, Evelina och Jonna i min klass.
Ja.. sen när rektorn pratat färdigt delades vi upp i våra klasser med våra mentorer. Vi har typ helt andra lärare i alla ämenen än dom tidigare åren, känns mycket bra :) Så det är chill. Sen resten av dagen gick vi efter schemat och skulle ha spanska, men våran nya spanska lärare börjar på fredag så vi fick hål. Sen hade vi fysik, musik och matte. Så ja skoldagen var väl bra. Lite segt med lektioner men jaa, nu gäller det  att kämpa så jag kommer in på det gymnasium jag vill.

Imorgon har vi utedag, FYFAN jag hatar sånt, vi ska typ gå eller något. usch, så jag ser inte fram emot morgondagen alls. well well, man får stå ut. Kan ju bli kul.

Nu ska jag bara ta det lugnt, sen ut och springa.

Blir inga bilder, ingen mobil, ingen kamera. Surt som faaan.

ha det så bra
/anna

Kommentarer
Postat av: DEAAAAAAAAAA

lööööv you <3

2009-08-17 @ 19:23:46
Postat av: marion

stackars er.

själv har man sommarlov.

haha. förlåt men det känns så skönt att skryta om det! ;)

ha en bra dag iaf <3

2009-08-18 @ 00:14:22
URL: http://marionwagby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0