gaaalet trött

Tog bara cirka 10 - 15 minuter att göra engelskan. Var inte så svårt som jag trodde, lätt var det. Kanske inte var så jätte noga. Men what ever. Jag har hunnit med en joggingtur också. Mycket skönt! Så nu är jag verkligen trött och jag vill sova. Men har ite saker att göra innan jag kan krypa ner i sängen.

Träna på spanskan. Några verb som vi ska kunna *suck*
Städa upp inne på badrummet efter att jag hållt på med mitt hår, blekt osv.. (mamma dampar annars)
Ge mina kaniner mat, hö och vatten.
Duscha. Tvätta håret, raka benen osv.
packa! ska vara hos daddy hela hegen:)
gå ut en sväng.

Kommer nog ta minst två timmar. ååh, jag längtar efter sängen!

puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0