lördag

Idag hjälper jag pappa med att lägga golv i hallen, finns inte så mycket att göra här. Men jag överlever :D

Måste bara skriva att Linda är världens snällaste! Asså borde finnas flera som du. Det är alltid så jävla chill och kul att vara med dig. Som sist jag vara i Fagersta:D så jävla kul och värd helg, haha på fredagen när vi upptäckte att bolimpatjommen låg och sov i din säng xD HAHHA och tanten med värsta underbettet som var as dryg mot allt och alla.  HAHAHA vi fick oss ett gott skratt! Och det var så mys att bara sitta där ute och snacka. Jag bara älskar att vara hemma hos dig, man känner sig alltid så välkommen! :D
jag saknar dig! <3 Och TACK så jävla mycket, du anar intehur glad jag är! :D love U! 

<3<3
 


Kommentarer
Postat av: Bam Bam

hahah gulle dig Anna <33 du är alltid välkommen hit haha och det är alltid lika kul att ha dig här..



Älskar dig vännen och om jag kunde skulle jag ge dig ALLT du förtjänar <33

2009-08-30 @ 19:47:18
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0