måndag

Dålig uppdatering, i know. Men När det inte händer något så vad ska man då skriva om?
Ja, då var skolan igång igen efter en skön helg då jag äntligen fått vila. Jaja. Ganska chill dag i skolan idag! Men jag är redan otroligt skoltrött. Hur ska detta gå? äsch, det är bara gilla läget och göra det bästa utav saken helt enkelt.

Har även hunnit med en joggingrunda runt el-ljusspåret, skönt! Sen har jag fixat lite med mitt hår, men silverschampoo och så :) Hade ju tänkt plugga inför teknikprovet idag, men gud jag har ingen lust. Men ja jag måste ju, så det får bli i morgon.
Just nu sitter jag och slö tittar på legally blond 2 som går på fyran.

Ska komma i säng tidigt ikväll har jag bestämt. Så slipper jag kanske att vara helt död på morgonen.

Förlåt för lite bilder. ska bättra mig, ja lovar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0