min blogg suger

Asså jag vet att min blogg är väldigt ointressant och så nu. Jag ska bättra mig, med mer bilder och uppdatera oftare. Mer tankar och åsikter. Men jag har så mycket inom mig som jag inte vill/kan berätta som liksom är i mitt huvud 24/7. Det är sjukt jobbigt egentligen. Liksom jag försöker vara på topp, men innerst inne är det så mycket. Mitt leende är ganska fejkat. Jag döljer allt inom mig. Och när människor i min omgivning inte mår bra, så påverkas jag också. Jag känner att jag behöver bort från Kopparberg ett tag. Bara en helg eller så. Jag skriver aldrig ut om mina känslor. Det känns fel och jag kräver inte eran uppmärksamhet, verkligen inte. Detta är ett engångsfall. Men nu vet ni lite. Och om ni tror er veta vad detta handlar om så har ni fel.

och jag måste bara säga, tack Dea för att du finns! Seriöst du är en av få som förstår mig, jag litar på dig som fan. Vi har kommit varandra så nära på kort tid, utan dig skulle livet suga. Du är bäst baby! Älskar dig så jävla mycket <3<3 Och tack alla andra, ni vet vilka ni är<3

/anna


Kommentarer
Postat av: Madeleine

sv: jag skulle inte heller kunna ha dom. Jag som annars är high heels människa x)



men anna jag finns om du vill prata. Jag har också myckt inom mig som jag vill berätta men inte kan. så jag har skrivit ner allt i ett block så det lättar lite. men det skulle ju vara skön och prata ut det också.

2009-08-26 @ 23:18:16
URL: http://juustdaance.blogg.se/
Postat av: Marion

du vet att jag älskar dig och att du alltid kan ringa/smsa mig när du mår dåligt elr när du bara vill prata.

Och eftersom att inte du pratar med mig så vet jag inte vad detta rör sig om, men jag hoppas att det blir bra.

förlåt att jag har varit/är världens sämsta kompis och inte visar att jag finns här, men det gör jag.

jag saknar dig som fan.

puss.

2009-08-26 @ 23:22:45
URL: http://marionwagby.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-08-26 @ 23:46:54
Postat av: DEAAAAAAAAAA

Eftersom att jag vet vad det handlar om, så vet jag att du klarar det. Du är stark.

Vi måste kämpa nu, älskling.både du och jag

vafan äre vi har gett oss in på egentligen?

detta suger..

tur att vi har varandra iaf. <3

och nej, lägg inte ut känslor på internet så att alla ser, sånt är bara tragiskt XD



Älskling, alltså jag tackar fan GUD för att jag fick lära känna dig. Även fast jag inte ens tror på honom hahaha D:

Nej men SERIÖST, du förstår mig så jävla bra, och du är så jävla underbar , och jag är så glad över att jag har dig. <3

Vafan skulle jag göra utan dig?

Jag vet faktiskt fan inte.

Liksom

sommarlovet 09

är något

jag

aldrig

glömmer.

Jag älskar dig så obeskrivligt mycket så jag finner ej ord!

Utan dig skulle mitt liv suga kuk, mHm.

Du och jag och rrrryken haha FUCK allt annat som börjar på K!

jag äääääääääääääälskar dig baby <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

My life would suck without you.

2009-08-26 @ 23:54:03
Postat av: DEAAAAAAAAAA

btw, din blogg suger INTE!

Din blogg är fan den mest intressantaste bloggen som finns, fan x34256 bättre än Kissie och den skiteN hahaha!majs!!



ilu mest.

2009-08-26 @ 23:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0