onsdag

Nu har jag gått i skolan i tre dagar och börjar redan att tröttna. Känns som om vi har gått i skolan i typ några veckor. Alltså jag kan inte förstå att sommarlovet har gått så himla fort. Jaja, det är bara att stå ut och gilla läget.
Idag hade vi  iaf bild, so, teknik, matte och svenska. Värst var tekniken, så sjukt segt. Att sitta och lyssna på något som inte intressear mig ett dugg i en timme. Inte kul.
Idag var det i varje fall strålande sol, så efter skolan gick vi ner till ica, Jonna och Evelina köpte sig varsinn glass sen satt vi på malmtorget och chillade. Var sjukt trött och låg där i gräset och höll nästan på att somna. Men det var nice. Vid fem drog jag hem, sen dess har jag bara suttit hemma och tagit det lugnt, eller var ute och sprang också. Haha.

Nu ska jag snart krypa ner i min säng och kolla lite på tv, sen sova. Är sjukt trött.

aja, puss på er som läser min blogg! Vilka är ni föressten? Skulle vara lite intressant att veta:D
/Anna

Kommentarer
Postat av: Malle

Malle ofc :D

2009-08-20 @ 14:48:24
URL: http://juustdaance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0