onsdag

Jag är fortfarande i Örebro! Asså jag sulle verkligen kunna tänka mig att bo här. Kanske blir det så. Får se hur det blir när jag börjar gymnasiet, om jag har tillräckligt höga betyg så jag kommer in på det jag vill, helst av allt vill jag ju gå hantverksprogrammet med inriktning stylist på plusgymnasiet här i Örebro. Vill bli makeup artist eller ja stylist. Det är verkligen det jag vill. Så i år ska jag försöka kämpa med mina betyg.

aja, idag vaknade jag vid tolv ungefär, gick upp och satt framför datorn en liten stund, sen diskade och och städade upp lite här. Så gick jag till tågstationen och beställde en tågbiljett, asså när ja ska hem från Stockholm. Sen hem, och åt lite frukost.
Nu ska jag ta en dusch, sen tänkte jag gå till stan, se om jag hittar vad jag söker;)

Ha det så bra.
puss
/anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0