söndag...

Igår blev det party hemma hos syster. Vilket var väldigt roligt. Har inte vart festsugen alls på flera veckor, men nu var jag verkligen det. Så vi var några stycken hemma hos henne och Morgan. Blev ganska spontant för mig, eller jag blev bjuden dit redan i torsdags, men sen glömde jag helt bort det och kom på det kanske vid tre igår när Frida ringde. Dea kom också dit,  sen träffade jag min baby också! :D:D Så väääldigt lyckad kväll!

Idag var jag i Örebro med mamma, jävlit tråkigt. Orkar inte ens skriva något om dagen. hahaha.

aja, nu ska jag kolla lite bloggar. Jag älskar att läsa andras bloggar, jag följer ca.10-15 stycken så det tar ett litet tag att kolla igenom allas.
Och jag vet att min blogg håller på att dö ut nu när jag inte lägger in några bilder. Men det kommer, jag fixar det på något vis. Imorgon är det skola igen, gud vad helgen har gått fort.

puss
/anna



Kommentarer
Postat av: Malle

jag ska försöka fast det kommer bli svårt.

jo jag skulle behöva det..och festa sönder nu också dessutom skulle sitta fint

love you <3

2009-08-24 @ 19:42:19
URL: http://juustdaance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0