Söndag

Herregud vad jag har blivit dålig på att blogga. Men det kanske inte gör så mycket. Andledningen till det är att jag inte har haft någon tillgång till dator.
I fredags var jag i Örebro med syster, hon skulle handla lite kläder och sånt så jag var snäll och följde med. Själv köpte jag inget, beroende på att min ekonomi inte är den bästa helt enkelt. Tycker det var duktigt gjort av mig.
Sen åkte jag hem till pappa, eftersom jag kanske har varit där 2-3 dagar under hela sommaren så kände jag kanske skulle umgås lite med min far i alla fall.
I lördags/ igår var jag med pappa och Mailis till min farbrors sommarstuga. Min farmor, min faster och lite släkt var där. Dom åt surströming, men never att jag äter det, så åt räksmörgås istället. Sen sov vi över där. Sov i deras gäststuga medans pappa och Mailis sov i husbilen, men jag pallade inte med dom. aja en helt okej kväll med släkten, det är ju aldrig direkt roligt.

Idag var vi hos Frida och Morgan på fika, eftersom dom har förlovat sig, GRATTIS som FAN! (: aja, så va vi där, sen gick jag hem och senare träffade jag Dea och Jonna, kul som alltid.

I morgon blir det Örebro, och PAAAAAAARTY! Sen på fredag åker jag till Stockholm! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0