Stockholm

Har varit dålig på att blogga på den senate veckan, förlåt. Men jag har inte haft så mycket tillgång till dator eller så.
Jag är då i stockholm nu och har varit här sedan förra fredagen. Åkte hit med Dea och vi bodde hos Marion trots att hon inte var hemma. Men nu är hon det, fast Dea har åkt hem.

I lördags var vi på sommarkrysset, köade från 11.00 - 20.00. Gud så varmt det var men det var verkligen värt köandet. Darin sjöng ett Michael Jackson meadly. BÄSTA JAG SETT, jag är seriös. Så sjukt bra! Fick en kram efteråt också <3 Myyyysigt. Hihi.

I tisdags bestämde vi oss för att gå och se Kat Deluna i Kungsträdgården. Det var jätte bra. I slutet började hon sjunga på "breathing your love". Så såg jag att någon tittade ut från scenen, någon som hållde i en mick. Jag förstod direkt att det var Darin. Och det var det. han kom ut på scenen och sjöng med henne. Det var himelskt. Jag blev helt hysterisk:O shit blev chokad som fan även fast jag nästan förstod att han skulle sjunga. Så kvällen blev LYCKAD<3 Trots allt påväg hem till skärmarbrink.

I onsdags kom Marion hem, vi gick ut och träffade på Annah, som vi sen var med resten av kvällen. Sjukt kul:D Men sen när vi satt på donken märkte jag att jag tappat min mobil, troligtvis på plattan "/ så nui har jag ingen mobil för tillfället.. Så om jag inte svarar på sms, eller när ni ringer förstår ni nog ;) haha, och inga bilder blir det till bloggen heller.
Aja, sånt är livet.

Igår blev det mest chill, vi åt på taco bar sen så gjorde vi inte så mycket mer.

Och idag får vi se vad som händer, imorgon är det i alla fall the voice och Darin :D

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0