the voice.

Var på the voice idag då! Vi köade från 08.30 - 20.00. Som tur var så var Darin först! Han sjöng See U at the club, brething your love ovh runaway. As bra. Sen blev allt till ett helvete.
Massa folk började tränga sig fram, man blev typ ihjäl klämd. Äckel människor som tog på mig och någon jävel som stack mig med något vasst, en nål eller något sådant. Och jag fick sån otrolig panik, ville bara därifrån. Jag var helt borta typ och hamnade längre bak. Så försökte få hjälp av någon vakt så jag skulle komma därifrån, men de sluta med att jag fick tränga mig ut, i folkmassan. Sjukt jobbigt, och jag hade panik så jag vet inte vad.
Väl ute gick jag och satt mig på första bästa ställe. Sen så gick jag runt och leta efter Malle och Marion som var någonstans bland alla dess människor. Träffade inte på dom förens efter konserten. Malle letade efter sin väska som blivit kvar där efter hon svimmat. Men allt var borta, hennes systemkamera, pengar, kort, nycklar, kläder, smink. Det enda hon hittade var väskan och mobilen låg kvar där helt trasig. Fyfan vad jag tycker synd om henne :( <3
Och någon hade kastat tårgas ut i publiken. 35-40 ungdomar skadades. Asså hur fan kan man vara så dum i huvet att man gör sånt. fyfan.

Ja nu ska jag sova.

Och kvällen blev helt fail, men Darin var bäst som alltid!


Kommentarer
Postat av: evelina

usch. fy vad tråkigt. :(

2009-08-16 @ 00:40:32
URL: http://evelinadenfina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var fan hemskt! Har ALDRIG varit med om någonting värre "/

Måste ha varit olidligt för er som stod längst fram, jag stod lite längre bak och där var det helt sjukt trångt och hysteriskt :S

2009-08-16 @ 12:00:55
URL: http://sailtheocean.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vi stog precis där dom kastade tårgas, shit jag fick panik och alla typ började springa liksom, det var helt sjukt :S

<3

2009-08-16 @ 12:07:21
URL: http://http:/sanna123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0