torsdag

Skolan var väl helt okej idag. Skönt att sluta två. Efter skolan så hängde jag med Dea, Jonna och Ewe en stund. Vi bara chillade på byn, finns inte så mycket annat att göra här. Sen typ 15.20 drog jag till tandläkaren, så dom tog lite röntgen bilder och bara kollade mina tänder. Och allt såg bra ut så behöer inte gå dit på två år, nice som bara den.
Sen gick jag och Dea hem till hennes pappa, jag skulle hämta min hårspray och min saltatten spray till mitt hår som jag glämde där för lääängesedan. Sen var vi där ett tag, sen gick jag hem och inte gjorde någonting.
Sen träffade jag Dea igen några timmar senare, vi gjorde inte så mycket, men det är ändå kul.

Ska snart ut igen, träffa deaBBY<3

haha, vi hörs! pusshej

Kommentarer
Postat av: DEAAAAAAAAAA

HAHAHA sorry kunde inte komma ut igen baby D:



du älskar mig ändå :D



kyss <3<3<3<3<3<3<3

2009-08-20 @ 23:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0