Torsdag

Hej, vilken underbar dag, solen lyser utanför fönstret, hoppas det håller hela dagen. Hade nämligen tänkt ligga ute i solen en stund, måste bara hitta någon bra park eller något eftersom jag är i Örebro.
Startade morgonen med en joggingtur, gud så härligt. Har inte blivit så mkt springning på senaste tiden, får se hur mycket det blir av det i Stockholm.

Idag kommer älsklingsDEA hit :D har saknat henne på den här korta tiden. <3

aja, nu ska jag duscha, sen ska jag springa iväg och köpa Cola Zero, eller light eller något sådant. Liksom inga kalorier typ, men jag vet att det inte är bra med aspartam och så.  Men hellre det är socker och kalorier och sånt som man blir tjock och går upp i vikt av.

puss hej
/anna

i morgon bliir de STOCKHOLM :D


 Jag saknar mina älsklingar :(<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0