lördag

Det är riktigt skönt med helg nu, har både vart en rolig och seg vecka i skolan.
Igår var jag med älsklings dea! Vi chillade hemma hos henne och drack lite vin. Det var nice! Sen sov jag där också. Jag bara älskar Dea's säng! Undrar hur många gånger vi har fylle sovit där den här sommaren, hahaha.
Vi vaknade redan vid tio i morse. Sen åt vi lite frukost, sen gick jag hem. Har precis duschat, nu ska jag göra mig i ordning. Sen vet jag inte riktigt vad som händer, ska träffa älskling en stund iaf.

Har inte mycket mer att skriva om. Men ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhaha så jävla chill det var igår <3

HAHAHAHA och ja! undra hur måna gånger vi har fyllesovit i den HAHAHA XD



jag älskar dig. :D <3333333333333333333 baby

2009-08-22 @ 17:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0