onsdag

Regn, det absolut värsta jag vet. Eller ja snön är inte så rolig den heller. Det har regnat nästan hela dagen, mitt hår var helt förstört när jag kom till skolan i morse. Jag som hade plattat det och allt. Eller ja det gör jag ju varje dag, men lite onödigt när det ble förstör på bara några minuter. Inte heller så mysigt att vara blöt om fötterna. Usch, jag hatar verkligen regn. Men när man bor i Sverige är det sånt man får räkna med.

Skolan var seg som jag vet inte vad. Man blir så himla trött av det här vädret också. Och tråkiga lektioner var det också. Eller matten var det enda som var helt okej. Konstigt nog så har jag alltid haft extra lätt för matte, vilket gör att det blir kul. Efter skolan chillade jag med Dea en liten stund, sen hem.
Nu sitter jag med min kära Sockervadd i knäet. Alltså min kanin. Haha, en av mina sex stycken kaniner. Kaninungarna har verkligen växt till sig nu. Liksom 6 veckor.
Om ni är intresserad av en kanin så är det bara  att säga till. Har 2 honor och 2 hanar. Honorna är svarta och hanarna vilt färgade. Kanske kan lägga ut bilder sen! Mamma har gjort mat nu, men jag är inte hungrig alls, så jag skippar nog maten.

aja, ha det så bra. pusshej

Kommentarer
Postat av: astridd

haha, svante, eller vare stefan? ååh va gulligt med kaninungar! måste träffa.. regn..inte kul.

2009-08-26 @ 20:16:13
Postat av: astridd

det blir L.A efter 3:an!

2009-08-26 @ 20:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0