förändring

Sitter och kollar igenom massa gamla bilder på min dator, asså det är helt sjukt att man kan förändras så mycket utan att man själv tänker på det. Liksom jag kanske inte är den som har gjort såhär stora förändringar på kort tid, men liksom ändå.
Men förändringar hör till, förändringar är bra. Tänk om alla alltid skulle se ut likadant hela liver, och bete sig lika hela livet eller om allt alltid skulle vara lika. Alltid ha samma kompisar, alltid bo kvar på samma plats osv. Fatta tråkigt allt skulle vara, förändringar behövs för alla, för att göra livet roligt och spännande.

Eller vad tycker ni?



Asså min förändring kanske inte är världstor, men lite skillnad är det väl? Speciellt så har mitt hår fått stått ut med en del färgningar. Men jag var ju tvungen att testa på hur det vara att vara brunett och svarthårig. Men jag är blond och jag trivs bäst som blondin. Det är så mycket jag liksom. Jag älskar att va bloooondie! haha.



/annalinderholm


Kommentarer
Postat av: DEAAAAAAAAAA

Ja, förändringar är bra som fan. Livet skulle suga så jävla hårt utan det, seriöst D:

Du äro fin som alltid, speciellt i mitt badrum. :D

hahaha älskar dig baby <3



seg dag idag btw -_-

2009-08-19 @ 18:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0