13 december

Haha, min blogg dör dog snart ut verkar det som! Men jag har ingen lust att blogga alls. Men det kommer nog om ett tag.

Men iaf, idag är det söndag. Helgen har varit bra. I fredags var jag i Ställdalen, fest. Fast jag drack inte en droppe, visst är jag duktig? sen sov jag hos Jimmy <3

Igår åkte jag till Örebro med Erikas familj. Åkte vid tio och kom hem typ nio. Haha men ja det var kul! Köpte julklappar till Frida, mamma och Mailis. Några kvar att köpa till. Men har ju inga ideér vad ja ska köpa. Haha, alltså gaaah vad jag och Erika blev ägda av hennes morsa, sören och hennes mormor. Men de skriver ja inte härxD

Igår kväll blev det chill hemma. Somnade as tidigt. haha.

Om en timme ska jag ner till syster och Morgan. Sen ska jag plugga hela dagen. Får inte ens gå ut för mamma. kuuuuuul...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0