löördag

Min lördagskväll spenderades hos min pappa. Har typ inte gjort något alls. Men det kan vara skönt det kan vara skönt det med ibland. Och egentligen trivs jag jätte bra här, bara det att det är så långt ifrån allt, annars skulle ja lätt bo här oftare. Iaf, när jag kom hit var mitt rum städat och alla kläder som jag hade här tvättade. Kändes riktigt nice. Det får man tacka mailis för:)

Imorgon är det söndag, då ska jag plugga som bara den på hemkunskapsprovet som vi har på måndag. haha, aah men vi får väl se hur det blir med det. Sen åker ja väl till kopparberg, eller om ja sover kvar tills på måndag.

Sen är det bara två veckor kvar i skolan, och sista veckan har vi liksom elevensval vecka. Så det är nice!
Men innan lov är det tre prov som återstår. fyfan.

Nej nu är klockan halv fyra, kanske dags att försöka sova snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0