Miss it

ÅÅÅÅÅÅH vad jag saknar malmö! Seriöst bästa resan eeeeeeeever<3


 
påväg till Malmö när vi nästan var framme. Hahah ingen sömn blev det för mig. Hahah vi åkte 23.30 ? och var famme 06.30 ;)


 
pyamasbyxor <3 HAHAHA


klara för Darin x)


I väntan på Darin ;)


 
Mina fina tjejer <3 Gud vad jag saknar eeer!


Darin! Bäst som alltid. Det var värsta hysterin :o Hahha fick mig en kram iaf x)
"Erika: Har du gjort något med håret?
Darin: Nej?
Malle: Har du klippt dig?
Darin: Ja det brukar man göra. " HAHAHAHAHHA xD



Färjan tillbaka från Danmark :) Ni ska bara veeeta vad vi har i malls väska där;) haahha <33333


HAHAHHa, vårat älskade rum på vandrarhemmet <3 Som var mindre fint när vi vaknade xD


HAHHA x) Om man säger såhär, dagen efter. Inte på topp direkt x) hahah <3


Malle och Erika på waynes :) <3


Jag och Erika är riiiiktigt snygga i mittbena xD haha och utan smink x)






VÄRLDENS BÄSTA RESA<3<3<3<3<3 VI MÅÅÅÅÅSTE GÖRA OM DET SNART GIIIRLS <3<3
puss på er <3

en del bilder tagna från Erika
och Malle

Kommentarer
Postat av: Kami

Gud vad jag saknar det asså

pyamasbyxorna<33333333333

2009-12-22 @ 20:18:18
URL: http://skywalkeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0