puss

Det är två dagar kvar till julafton nu. Och ja inget mer med det. Julen är ganska överskattad enligt mig och tycker inte att det är något speciellt. Visst är det kul att träffa släkten och så! Och man kan väl inte säga annat än att julen är mysig. Men det blir ingen riktigt jul utan syster Frida. Inte roligt alls...  Men men kan inte göra mycket åt saken.

Imorgon åker jag  till Örebro, ska inhandla dom sista julklapparna, om jag nu hittar något till alla.. hmm..
åker dit med Frida och Morgan, dom ska hämta pappa och mailis som nu är i Estland på julmarknad. Sen så eftersom syster Madde ska till Kopparberg åker jag med henne hem. 

Nu är jag och far och är hundvakt. Har Erika med mig också som tur är, skulle bli väldigt ensamt annars. 

ha det bra puss <3

Idag är det även ett år sen jag såg Darin i Köping. ååh, miss it! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0