tja tja

Kanske dags att sova snart? Men jag är inte ett dugg trött. Fast något säger mig att ja inte kommer palla skolan imorgon om ja inte får ordentligt med sömn.

Rätt chill dag idag! Skolan var väl helt okej. Hade hemkunskapsprov, gick åt helvete. Efter skolan satt ja i cafeterian och väntade på Erika som hade orkester, passade då på att plugga lite. Sen snacka jag med Marie louise, min nuvarande mentor eftersom min är sjukskriven. Iaf så måste jag göra kompletering till religionen för att få godkänt och klädsim på idrotten som jag missade. Lycka till, tills på torsdag dessutom. Visst religionen klarar ja nog. Men klädsimmet. haha. Orka, måste göra de på min fritid och få underskrift av en vuxen. Men kommer inte ha tid med det. Har så mycket plugg. Men aah, det fixar sig.

Sen gick jag och Erika hem till mig, pluggade! Sen kom Jimmy och Kimmy. Gjorde typ inte så mycket. Sen gjorde ja och Erika maat. Makaroner med bacon och oost. fett gott! haaha. Sen hem till Erika. Kolla på flickan som lekte med elden. Typ tredje gången ja ser den! Sen åkte Jimmy och Kimmy hem och jag och Erika drog till mig. Ah, sen hände inte mkt mer.

NU sitter ja här och ska nog sova i think. puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0