yeees

Snart ska jag lägga mig till sängs och sova.

Det har varit en rikitgt nice vecka. Elevensval vecka. Tjejgrupp är vad som gäller för mig. Så i måndags chillade vi typ mest, diskuterade och kolla på film. Igår hade vi styling, vi gjorde om mig till emo, Erika och Carin till fjortisar och Amelie blev raggare xD kul var det. Idag var vi till Örebro, skulle egentligen på ngn grej där vi skulle lära oss självförsvar, men blev inte så.. Så vi gick runt på stan istället. Kul var det :) haha.

När vi kom hem från Örebro blev det att sitta på ica med Amelie, Pippi och Kim :) Sen drog jag hem en stund, sen iväg till tågstationen. Så tog tåget till ställdalen och vart med Jimmy hela kvällen :) vi kollade på film, sen blev det mest chill och myys <3 puss på dig :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0