<3

Hej hej! Har inte blivit något bloggande på hela helgen. Eller ja inte sen i onsdags. Men jag har inte haft tid. Eller okej jag har inte orkat.
Det som har hänt sen sist är att jag har blivit ett år äldre. Japp jag fyllde 15 år i torsdags :) Födelsedagen blev väl kanske inte den bästa eftersom jag blev sjuk. Gick hem från skolan vid ett typ, mådde skit dåligt var värsta yr och allt. Men redan på kvällen blev jag att må lite bättre. Fick besök av mormor, Marion och Birgitta :) Men bra mådde jag inte... Så jag låg till sängs nästan hela dagen.

Jag var hemma från skolan på fredagen. Kände mig lite kraslig, men jag gick iaf till Marion vid 12 nångång. Det blev lite soft sen gick vi till ica och handlade lite.
Vi åt något taco liknande:) gott :D sen drack vi lite. Sen gick vi ut, ja träffade A'. Frida och Marion drog till morgan tror ja. Sen efter det blev kvällen misslyckad. Frida drog till mogge för det hade hänt en del saker. Och ja å marion drack lite sen sket vi i allt och sov istället.

På lördagen var jag med Marion. Vi gjorde inte så mycket, gick åh handlade. sen drack vi te med halstablett i, skööönt för halsen. Sedan gjorde vi mat, potatis klyftor, Quorn fileéroch sallad. muums:) Sen gjorde vi yoga ^^ Jobbigt enligt Marion xD
hahaha xD sen blev det film, barnhemmet, lite läskig ett tag va xD Och massa chips å godis ofc^^ ;D Sen kollade vi lite på mirrors men orkade inte kolla klart :P

Japps idag mår jag inge bra. antagligen blir jag sjuk igen :( usch. ja vill inte.

puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0