.

Nu är jag i alla fall pigg :) sov hela 8 timmar i natt:) bra det.
Vaknade 5 i åtta i morse:O ja jag försov mig ganska mycket, så det blev stress, tur som fan att jag valde att duscha igår kväll, annars brukar jag alltid göra det varje morgon. :P Japps, första lektionen var matte. Men Ingela var ledig så vi hade Sussane istället :) och det blev ingen matte. Vi fick typ intervjua någon i klassen om sitt namn, sen berätta om det för alla sen:P Roligare än matte iaf! Sen musik, kuuuuuuuul :D vi spelade trummor, gick väl ganska så bra. Sen Svenska, vi läste:p tråååkigt som fan, för den boken jag läser är sämsta ever. Ja så lunch då, skinkfrestelse. de dög. Japp så So sista, vi gjorde So12an och öva på provet. Sen slut på skolan, men då när man slutar två och allt så var det dags för konfirmation. Det var soft där, sjöng psalmer och gjorde ett rollspel typ ^^ 

Ska snart til pappsen. tråkigt...  ska plugga hela kvällen tror jag! :S

puss å kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0