godmorgon ;O

Godmorgon godmorgon! :) asså shit, klockan är fan 05.20, och jag är vaken :O händer aldrig. Men kan ju säga att jag knappt sovit något inatt. När vi väl skulle sova vid tolv typ, så var jag hur pigg som  helst, inte så konstigt efter som jag druckit energi dryck och ätit sådna här dextros. Ah Marion sov ju här, så tror hon blev lite störd på mig, hon var huuur trött som helst. och jag kunder verkligen inte sova. Sen så gav syster mig tipset att dricka varm mjölk ^^ Och det gjorde jag, asså jag blev tröttare men jag kunde fortfarande inte somna :S Men tillslut somnade jag, vid två tiden ungefär. Sen hade ju Marion och jag ställt våra mobiler på klockan 04:00, vi tänkte så här, då kan vi ju snooza LÄNGE! men vad tror ni jag gör när klockan ringer? jag går upp, de gör jag aldri annars, asså jag är skit seg på morgonen, men inte idag inte :S Så kommer jag på att klockan är fyra när jag kommer ner, men tänkte såhär att ja kan ju lika gärna duscha nu, sen sover jag några timmar. Men när jag duschat och var klar, tror ni jag kunde sova då eller? knappast. Helt jobbigt ju, så nu har jag bara sovit 2 timmar i natt. Jag brukar sova 6-7 typ. Så kommer nog inte vara världens piggaste och trevligaste idag inte:P Ska försöka sova lite snart i think.

Igår efter skolan var jag med Marion, och syster var väl med oxå, lite :P :) Och ja vi gjorde inget speciellt typ, ba va liksom. Sen färgade Marion håret på mig, meningen att det skulle bli typ lite blondt, men hah, tror ni det blev bra eller? nej, tyvärr. Blev typ inte stor skillnad, bara blondare i utväxten. Så idag tror jag jag ska bleka håret, sen färga någon färg, vad vet ja inte.. förslag någon?

nu orkar ja inte skriva mer.. ihihi ;D hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0