Godmorgon!

Hej, är det bra med er? själv är det nice! gick upp för cirka 40 minuter sedan, har duschat och ska snart föna håret, men först tänkte jag passa på att skriva några rader här. Jag har blivit dålig på att blogga som ni säkert märker. Men men men jag sak bli bättre, någon gång ;)

Idag har vi friluftsdag. Blir pulka för min del, tänkte först på slalom eller något. Men vafan det är över två årsedan jag åkte sist. Och jag har bara åkt ca  gånger. Så nej jag bestämde mig för pulka i stället. Kanske inte direkt blir så mycket pulka åkning, men vad skulle jag annars valt? längd, skridskor eller pimpla. Hah knappast va. Det blir att vara med Ewe där :) egentligen skulle Dea vart med oxå, men hon har tydligen fått influensa. Stackare "/ <3.
Så nu vet ni vad jag ska göra i ungefär 6-7 timmar. Sitta ute och frysa, usch det är -3 °C ute.

Imorgon blir jag 15 år dåra :D naajsigt värre va? hihiih xD Så ett grattis kan jag väl få imorgon?  (a)

Nu ska jag fixa håret, sminka mig, och hitta något att ha på mig. så ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0