Helg

Nu är det äntligen helg, ska bli skönt att få vila ut efter skolveckan, som förövrigt har gått väldigt fort enligt mig.
VAr förstås i skolan igår,, det hela började med spanska, där kollade vi på film:) Det är någon knark film typ.Kommer inte ihåg vad den heter. Jaja, sen hade jag träslöjd, blev att fortsätta arbeta på "brödlådan" som jag gör ;P gick väl bara bra. Sen hade vi matte, seegt. Sen till unch var det rotmos och någott, iiiinte gott< eller det gick väl att äta lite. PÅ lunchen gick jah, Dea och Marion till ica och köpte dextros :D fett gott;P efter lunch hade vi engelska, vi fick tillbaka våra engelska uppsatser:p fick G - ...... inte bra :( men  ja suger som fan på engelska så vad skulle jah förvänta mig:P Sen var de mentorstid, vi rättade något som har men engelskan att göra:P

efter skolan gick jag, Astrid, Jonna, Marion och Klara till fagers och fikade lite, myyys <3
Och sedan kom ja, Astird, och Jonna på att vi skulle åka till Örebro och bio, men tyvärr så förstötdes våra spontana planer "/ synd, synd. Vi får ta och vara spontana någon annan gång ;P hihihi D

Sen så gick jag  till Morgan en stund, åt lasange och drack lite där , blev lite flumm med syster^^
Sen var ja ute nån timme eller så:P

Somnade ganska tidigt igår, var ju sjukt trött. Idag måste jag plugga "/ fett tråkigt.

Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0