kaaaaallt

Hej på er, om det nu är någon som orkar läsa min blogg ? :)
kom hem för en stund sen, har varit ute med folk. Frida var med men sen drog hon ba, fett taskigt :O
Ja, finns inte så mycket att skriva om annars. imorgon ska jah till pappa, pallar inte :S  fett segt mHM .
Snart är lovet slut också :( Eller aah bara tre dagar kvar.  Jag har ingen lust alls att plugga och så :( Sen påmins jag om den där brödtidningen hela tiden. shit ja måste börja med den snart! aja orkar inte tänka på skolan nu, det tar ja på måndag.

nu ska ja fan sova, är så sjukt jävla trött så det finns inte. Och fryser gör jag också, var fett kallt ute ju. :p haaaaatar vintern, ge mig sommar NU tack! :D:D:D skulle inte vara helt fel va?

puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0