Ny vecka!

Blev skola för mig idag ändå. Jag tänkte först inte ens gå upp när mobilen ringde i morse. Men sedan runt halv åtta ändrade jag mig. Lite stressigt blev det, men jag kom till skolan i tid :) Men jag har fortfarande sjukt ont i halsen och hosta like hell.

Första lektionen hade vi matte, vart lite flummigt för vi fattade ingenting först. Sen idrott, där blev det massage. Jag och Marion masserade varandra:p Kan ju inte medge att det var speciellt skönt. Det kittlades bara och gjorde ont xD Förlåt Marion ;) Men du kanske bara gav igen på mig? ;D Sen vare biologi, Vivika var sjuk så vi hade Sussane. Vi läste i böckerna och diskuterade.På spanskan var det seriösare än vanligt. Sen Svenska, dls prov. Det var det.

Imorgon måste jag bestäma mig vart jag ska praoa! gaah, jag kommer inte på något.. Asså jag vill ju bli frisör eller make up artist sen, men asså det kommer ju bli helt segt att praoa hos en frisör. Vad kommer jah få göra liksom. typ inget. aja jag får väl komma på något. :)

Ska ta och städa kaninburarna snart. Sen ska ja till pappa. och det betyder, inget bloggande.  så kanske skriver något innan jag åker dit annars vet jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0