Sjuk

Ja nu känner jag mig riktigt sjuk igen. Ont i halsen, hosta, förskyld, huvudet värker och ja allt känns bara bad.
Jag som trodde jag var frisk redan i fredags. Men jag får skylla mig själv. Om jag bara hade vilat tillräckligt kanske jag inte skulle bli sjuk igen efter bara två dagar.  Jag skulle behöva gå till skolan imorgon, vill inte ligga efter i något eller så. Men om jag mår såhär så får det bli ännu en dag hemma.

Sitter framför tv:n och kollar på repriserna på top model och dricker te med halstablett och honung i, mmmm skönt för halsen :)  Och så bloggar jag då of course.

Förövrigt kom jag på hur mycket jag saknar Darin. Det har gått en och en halv månad sen jag såg honom sist. Känns som mycket längre tid. Jag har ingenting planerat framöver heller, för det finns inget. Eller jo han ska ju ut på nattklubbsturneé i vår. Jätte kul kanske ni tänker. Ja, klart det är kul för Darin och för alla som kommer in på nattklubbarna, vilket jag inte gör.
Men förhoppningsvis kommer det väl något för oss också sen. Just nu haatar jag min ålder.

Om en vecka blir det Stockholm med giirlsen :) Då ska jag köpa en hel del med kläder. <3 Sen kanske vi drar till råcksta en sväng, vi får se.



/ ANNA :]

Kommentarer
Postat av: siv xD

sthlm i mitt hjäääääääääääärta låt mig få sjunga de nuuuuuuuuuu

2009-02-08 @ 22:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0