snart sportlov! =D

Jaa sista dagen innan lov idag. Känns mycket skönt måste jag säga. Ska bli skönt att vila ut, men tiden har gått så sjukt fort sen jullovet. Det är inte klokt.

Idag har vi ganska så lektioner... Spanska, sy-slöjd, matte, engelska och mentorstid. Fan nu kom jag på att jag glömt att ta hem matten. Skulle gjort 20 tal tills idag, men klart så glömmer jag :S inte bra, inte bra.. Sen spanska läxa också, inte övat men gör det påväg till skolan ;)

Ikväll blir det ganska så slappt... Eftersom vi ska upp jätte tidigt i morgon. Då bär det iväg till STOCKHOLM! :D fett niiice! har lääängtat som en tok, men i morgon så :) Blir shopping som bara den! Igår när storasyster Madde var här så fick jag min födelsedags present! 300 kr presentkort på gina! Happy:D Sen har jag kvar ett till presentkort på gina på 200 kr. ihihhhi :D + presentkort på bik bok på 150, åh så 1600 oxå! :D Men i kväll sover ja och syster hos Marion <3

Igår var vi på tändaljuskonsert i aulan :D kollade på Astrid:) Hon sjöng "Everytime we touch" fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint vare ;D<3 <3

NU ska jag fixa mitt hår, sminka mig och allt det där. brååååtttom yes yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0