Tisdag ;D

hej hopp :) rätt soft dag idag då! Vaknade vid klockan öhm, typ 9-10? ganska tidigt faktist ;D hahahha. Sen vid 12 så gick jag och syster och solade. Vid fyra tiden gick jag ut och mötte Erika :D Så vi var en stund, i ungefär 2 timmar. Gick runt och pratade sen satt vi på ica en stund oxå ,det blev fett kallt. Kul att vara med dig iaf:) Var ju sjukt längesedan, typ i femman eller sexan vi var sist kom vi fram till ;O sjukt ju :P Pratade massa gamla minnen och ja sen om allt möjligt. :) Så vi ska vara imorgon igen, kanske sova över oxå :) fett kul! Sen så gick ja hem, nörda framför datorn och klockan nio blev det att kolla på Andra Avenyn ;D oh like it ;D Kim är sötsötsöt<3

Sen igår var jag i Örebro med syster, blev kina muren, shopping och bio ;D Köpte kläder, ett par leggings 79 kr h&m, cardigan 50 kr wear it, cardigan 199 kr h&m, jacka/tröja 249 kr h&m, linne 69 kr h&m och en bh 149 kr cubus :) Sen blev det bio då, "I taket lyser stjärnorna". Det var bra! Men ganska sorlig också. Så nu har jag inte så jätte mycket pengar kvar, kanske 300-400, men det gör inget för får mitt barnbidrag på fredag :*. När vi kom hem var det meningen att vi skulle va med Marion, men hon hade visst lovat Astrid så hon drog, sen stack Frida till Morgan, så jag fick vara ensam :( Inte så roligt.

well well, nu har jag inget mer att skriva om


Hejdå och puss på er om ni kommenterar <3





with you, with you, with you, with you, with you
!

Kommentarer
Postat av: Frida

with you, with you, with you, with you, with you! - amar amar amar amar amar!!! ;D

2009-02-18 @ 16:22:33
URL: http://fridansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0