trött

Hej:) Idag är det onsdag då! Blev inget sovande i natt:O jag och marion var uppe heeela natten. Så har typ inte sovit på 35 timmar :O :O asså jag fattar inte hur jag orkar, men i natt då jävlar ska jag sova. :D
Blekte håret och fixade igår:P Oranget blev det.
Nu blir jag bloooondie igen;) asså jag är så jävla osäker på vad jag vill ha för hårfärg:O MEn nu får det bli blond ett tag! om jag lyckas få en bra färg!

Skolan var ganska seg: svenska, vi gick i genom inför praouppsatsen som vi ska skriva och så läste vi i våra böcker oxå. No, biologi, sexualkunskap:P gick i genom inför provet och läste om graviditet. Sen vare SO, där blev det att gå i genom inför provet där med. Sen lunch, det var fisk. ja hatar fisk -.- Sen gick ja, Marion och Dea till ica och köpte monster och destrox ;P energi u know;)haha xD ja sen hade vi engelska, as tråkkit. å sist idrott. Vi var ute :)

Sen så blev det att gå med syster till lådan och kolla om det fanns Mood blonderingsfärg där, men nope de va slut! :( så fick bli något från ica istället, men den är faktist bra. Så sitter här med färg i håret och hoppas på gott resultat, men tror ja bleker det en gång till ikväll :) orka att det ska vara så svårt att få bra blond färg :S

Nu ska ja fixa mat;P puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0