Stockholm igår

Hej! snart ska jag iväg till pappa, farmor och släkten kommer dit för att gratulera mig.:P Meningen var att jag skulle på bio i Örebro med Astrid, Marion, Jonna och Klara idag, men nej det går ju inte nu när släkten kommer. buhu.. skulle vart skit kul annars ju..

Igår var vi i Stockholm:) Det var jätte roligt. Jag gick upp vid halv sex igår, sedan vid halv sju började vi gå mot tågstationen, det var så jävla kallt så man typ dog ;O. Fridas ögonfransar frös. haha såg lite roligt ut. Vi kom fram till Örebro cirka tjugo i åtta då gick vi till donken och käkade frukost. Frida och Marion blev ganska missnöjda med sitt men det jag åt var gott. hahah xD När vi kom tillbaka till stationen i Örebro så såg vi att vårat tåg var försenat, en halvtimme. Vi blev ju inte direkt glada om man säger så. Sedan satt vi och väntade, medans vi lyssnade på musik :) Väl ca halv tio gick vårat tåg mot Stockholm. Wiiie ;D På tåget blev det ganska slappt. Vi var ju riktigt trötta, men när vi väl kom fram till Stockholm blev det bättre. Vi gick runt i Sthlm och kollade i affärer:) Vi var inne på Weekday as länge för det var rea. Köpte tre cheap monday jeans, 100 kr st. biilligt som fan. Sen så gick vi runt runt runt. Köpte en mascara på h&m för 150 kr, en tröja på gina för 149, en cardigan på gina för 199 och ett par strumpbyxor på gina för 99 kr. Det var allt jag köpte, inte alls mycket.
Sen åt vi på taco bar, vi letade ett bra tag efter stället men tillslut så fann vi det :) Jag åt en burrito. muuumsigt vare :) Sen åkte vi till fridhelmsplan och ja kollade runt, där mötte vi Kicken i the poodels :) HAHAH xD Frida och Marion började as garva när dom såg honom. Lite smått pinsamt jaao. Sen åkte vi till råcksta, och det blev bara stress. Och otur. hahahh xD
Sen så stängde typ allt, vi gick runt på åhlens ett tag men det var inte sådär jätte kul.
Sen så kom vi in på hemköp, där plockade Frida och Marion på sig massa som jag fick betala, gick fan på 88 spänn. xD
Efter ett litet letande kom vi till centralen och hittade på vårat tåg och sen bar det iväg hem, flumm på tåget jaao :) Vi lekte i lekhörnan HAHHAHA xD fett kul ^^ Och så proppade Frida och Marion i massa ostbågar i min energidryck, hyyyygligt! Hahahaha xD Vi fick skjuts av morgan från Örebro hem till Kopparberg. Väl hemma så sov Marion över hos mig, tanken var att vi skulle dygna, men det blev inte så, var fett trött.

Tröja, gina tricot 149 kr
Cardigan, gina tricot 199 kr
Strumpbyxor, gina tricot 99 kr
mascara, h&m 149 kr


lite bilder från sthlm oxå :)

Kommentarer
Postat av: marion

fyfan vilken fjortisbild den första var!!! omg HAHAH idomin på läpparna som fan xD

2009-02-16 @ 11:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0